Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er noe av det verste selskap jeg har opplevd som kunde. Her er det ingen som hjelper deg når uhellet er ute, måtte avbryte ferien min for å selv berge hus og hjem, dem ville ikke hjelpe før saken var avklart. Men dem var veldig tydelig på at det var MIN plikt å hindre følgeskader. Dem tar ALDRI kontakt med med deg gjennom saksgang. Tar nesten én mnd før dem svarer på henvendelser. Har du tilleggsopplysninger som motbeviser deres påstander, er dem ikke interessert i å se på disse. Selv om det er rapporter i fra fagekspertise. Nei dette selskapet anbefaler jeg ikke til noen. Har selv sagt opp 12 forsikringer, familie og venner som bruker Frende er nå i ferd med å gjøre det samme, nå som dem ser hvordan dem behandler kundene sine. Vilkårene for bolig er heller ikke noe bra, selv med + forsikring. Les klausulene nøye i vilkårene.
Enkelt og effektivt skadeoppgjør. Ingen unødvendige spørsmål.
Eg er misfornøyd med at ikke Frende ga seg selv til å se på skader på uthus etter uvær to vintrer siden. Noe dyrt, bruker ikke SMS varsling dersom noe mangler. Det opphavelege selskapet Ansvar Varde var verdens beste, men ble dårligere etter hvert oppkjøp. Har tilgode å være uheldig på noen måte, men føler at det ikke blir belønnet med bonus.
- Vært lojal kunde alt for lenge. - Savner bedre oppfølging/kontakt. - Fikk ikke hjelp når jeg trengte/trenger det.
Problemfritt, raske løsninger. Altid imøtekommende.
Veldig god service fra de ansatte.
Dekker leiebil så lenge din bil er til reparasjon (hvis du bruker forsikring for rep), mot inntil 31 dager (maks) hos andre.