Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget god service, også da jeg hadde et uhell, alt løste seg raskt. Har nå vært kunde hos frende nå i over 7år både privat og bedrift. Anbefaler det på det sterkste
Hei Ali, så utrolig hyggelig melding å få! Takk skal du ha! Vi skal stå på for at du forstatt skal være fornøyd fremover. Som trofast kunde får du jo også fem prosent ekstra rabatt - lojalitetsbonus kaller vi det. Alt teller :)
Rask, god oppfølging reale skadeoppgjør personlig assistanse
Hei, Ulf! Så hyggelig å høre at du er fornøyd. Takk for skryt og den fine tilbakemeldingen din <3 Hilsen Heidi
Veldig rask og god service,aldri noen problemer med å få svar
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din. Glad for å høre at du er fornøyd! Hilsen Heidi
Profesjonell oppfølging og gjennomføring. Dyktig saksbehandler og hurtig oppgjør.
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det er det mange fornøyde kunder som glemmer. Men vi setter stor pris på det! ❤️ Hilsen Heidi
Middels dårlig selskap før skade, forferdelig etter skade. Takstmenn som er frekke, ikke rettferdige, tilbyr halvparten av markedsverdi og ignorerer når man henviser til hva man har krav på fra forsikringsdokument. Bare å grue deg om du får skade, for de menneskene ønsker du ikke å prate med. Mye annet negativt, anbefaler ikke.
Hei, Olav. Hvis du opplever eksterne takstmenn vi bruker på denne måten, er det kjempeviktig at vi får beskjed om dette, så vi kan følge opp. Ta gjerne kontakt med saksbehandleren din direkte! Hilsen Heidi
Dårlig kundebehandling. Har vore kunde med dei med mykje forsikring har èin mnd med dårlig økonomi ingen muligheit for hjelp so vi fjerna bilforsikring betaler inn forsikring men veldi vanskeligt å ordne med forsikring igjen.
Hei, Rudi, vi pleier å være forståelsesfulle med betalingsutsettelser og lignende. Det er mange som strever nå. Håper det ordner seg for deg også. Hilsen Heidi
Svært vanskelig å kontakte for øyeblikkelig hjelp. Satt i sirkel til fem ulike saksbehandlere som ikke hadde innsyn i sak. Senere fått takstmann sendt av Frende som ikke fylte ut punkter som beskrev skadeomfang eller reperasjonsbehov.Undertegnede påpeke dette og fikk som svar at Frende hadde det de trengte. Ved beskrivelse av vond lukt i rom etter skade ble en mistenkeliggjort at dette skyltes egne tiltak eller at en ikke viste hvordan lukten var tidligere. Dette ble gjort skriftlig fra saksbehandler og uten dialog. Alt i alt en opplevelse av å ikke bli tatt på alvor, hørt og at prioritet var å begrense eventuelt ansvar for fremtidig skade. Utrolig uhøflig kundebehandling i sak hvor de har erkjent erstatningsansvar.
Dette var leit å høre, Vibeke. Det er ikke slik vi ønsker at du skal oppleve et møte med oss. Jeg håper du sender oss en skriftlig klage og beskriver opplevelsen din like ryddig og fint som du har gjort her, slik at rette avdeling kan ta lærdom av det. Hilsen Heidi