Frende Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig kundebehandling. Har vore kunde med dei med mykje forsikring har èin mnd med dårlig økonomi ingen muligheit for hjelp so vi fjerna bilforsikring betaler inn forsikring men veldi vanskeligt å ordne med forsikring igjen.
Hei, Rudi, vi pleier å være forståelsesfulle med betalingsutsettelser og lignende. Det er mange som strever nå. Håper det ordner seg for deg også. Hilsen Heidi
Svært vanskelig å kontakte for øyeblikkelig hjelp. Satt i sirkel til fem ulike saksbehandlere som ikke hadde innsyn i sak. Senere fått takstmann sendt av Frende som ikke fylte ut punkter som beskrev skadeomfang eller reperasjonsbehov.Undertegnede påpeke dette og fikk som svar at Frende hadde det de trengte. Ved beskrivelse av vond lukt i rom etter skade ble en mistenkeliggjort at dette skyltes egne tiltak eller at en ikke viste hvordan lukten var tidligere. Dette ble gjort skriftlig fra saksbehandler og uten dialog. Alt i alt en opplevelse av å ikke bli tatt på alvor, hørt og at prioritet var å begrense eventuelt ansvar for fremtidig skade. Utrolig uhøflig kundebehandling i sak hvor de har erkjent erstatningsansvar.
Dette var leit å høre, Vibeke. Det er ikke slik vi ønsker at du skal oppleve et møte med oss. Jeg håper du sender oss en skriftlig klage og beskriver opplevelsen din like ryddig og fint som du har gjort her, slik at rette avdeling kan ta lærdom av det. Hilsen Heidi
når uhell skjer så får du den verste taksten som ingen vil fikse med den prisen ( snekkere ) du må gjøre selv og må lege ut fra lomma . Totalt useriøst selskap .jeg har hat uhell som de har sendt inn en recover og taksere skaden og i stedet de sa de kan fikse skaden etter 3 dager . De sa du skal ikke tenke på noen som helst du betale bare egenandel og vi fikse ferdige , da var jeg veldig glad og tro på de . Etter 3 mnd ingen svar . Jeg ringte lokal sneker som er godkjent av forsikring saker og kommet de og taksere det og de sa omtrent reparasjon kan vare 180-210 tusen og vi kan gjøre det . Der etter sendt jeg tilbudet fra lokal snekkeren til min forsikring og de sa vi kan dessverre ikke fikse men du skal få kontantoppgjør for 18000kr og fikse selv 😮😮😮 . Nå prøver å sende saket til( FKN ). 3 sneker lokal sa samme kostnad for reparasjonen og de sa at selskapet er Useriøst og ikke godtar tilbudet , la FKN fikse den å går 100% på din vei .
Hei, Salar, dette høres vanskelig ut. Skjønner at du er frustrert. Her har vi nok forholdt oss til taksten og den delen av skaden som er dekket av forsikringen. Ta gjerne kontakt med skadebehandleren din for hvis du trenger en nærmere forklaring på det. Jeg kan ikke følge opp saken din herfra, det har jeg ikke nok informasjon til. Hilsen Heidi
De har forbedringspotensial på kundebehandling og service
Takk for tilbakemelding, Egon! Vi står på for å gi deg en god opplevelse i møte med oss. Hilsen Heidi
Grei pris, rask respons og kurant oppgjør ved skade.
Glad for å høre at du er fornøyd. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding! ❤️ Hilsen Heidi
Vannskade og ødelagt avløpsrør. Det tok relativt raskt å få en besiktigelse av takstmann (2 uker), men etter det har det gått flere måneder uten verken fortgang i saken eller mulighet for kontakt med Frende på mail. Stort sett svarer de ikke på henvendelser eller purringer i det hele tatt. Siden dette er en skade som kan ha potensielt store konsekvenser, føler vi oss utrolig dårlig ivaretatt. Standardsvaret på denne siden er jo å ta ny kontakt med saksbehandler, men det hjelper jo ikke når de konsekvent unnlater å svare.
Hei Dan, det høres veldig rart ut at dette skal ta så langt tid, det er jo helt klart viktig å få tørket opp. At det har tatt flere måneder må jo være en feil. Fint om du kan ringe oss. Vi finner deg ikke i systemet herfra. Hilsen Heidi
Ha hatt en skade og er ikke fornøyd med infoen jeg fikk fra selskapet.
Glad for å se at du stort sett er fornøyd! Og fint at du sier fra om ting vi kan gjøre bedre. Det tar vi med oss videre. Hilsen Heidi