Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikke kontakt med kundeservice på telefon bare salgsavdeling ikke skadeavdeling . Får en rekke beskjeder trykk ditt og datt og til slutt blir du henvist til en side på nett
Hatt flere skadeoppgjør hos Gjensidige uten noe krangling eller noe. Ordentlig greie å ha med å gjøre, enkelt å fylle inn på nett, går raskt også! Kundeservicen er kjempebra og de var greie med å avslutte en reiseforsikring halvveis i året selv under bindingstid fordi jeg hadde fått en annen i et annet selskap.
Litt dyrt, men vilkårene er ok. Men dette hjelper lite når det først skjedde noe å de bruker over 1 mnd på å svare på e-post. Ringer du så sier de at jeg må vente på saksgangen. Jeg hadde et simelt spørsmål til dem. Det var alt. Jeg fikk endelig svar etter ca 7 uker. Har du god tid så kan dette være noe for deg.
Noe dyr på bil. Ellers intet å bemerke. Er ute å sonderer terrenget etter rimeligere selskap
Har bare gode erfaringer med Gjensidige. Raskt og enkelt skadeoppgjør og utbetaling av årlig utbytte.
Jeg er fornøyd med Gjensidige på nett og behandling, men når flere bemerker at de synes jeg har dyr forsikring, da må jeg sjekke markedet.
Hatt ett helt greit forhold til gjendisige, frem til jeg skulle spørre om ett par ting i forhold til en sak jeg ikke har skyld i. Det bør nevnes att politiet er på min side og den skyldige innrømmet skyld. Men damen i kundeservice var ekstremt uhøflig og uttalte seg som om hun visste att dette var ‘min feil’ og jeg ikke ville få noen erstatning. Noe som ikke stemmer. Men jeg ble Ikke hørt på, og fikk heller ikke stilt spørsmålene mine, ble bare avbrutt og fikk nærmest kjeft. Har nok tlf skrekk fra før så ringer ikke dit igjen.