Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med Gjensidige på nett og behandling, men når flere bemerker at de synes jeg har dyr forsikring, da må jeg sjekke markedet.
Hatt ett helt greit forhold til gjendisige, frem til jeg skulle spørre om ett par ting i forhold til en sak jeg ikke har skyld i. Det bør nevnes att politiet er på min side og den skyldige innrømmet skyld. Men damen i kundeservice var ekstremt uhøflig og uttalte seg som om hun visste att dette var ‘min feil’ og jeg ikke ville få noen erstatning. Noe som ikke stemmer. Men jeg ble Ikke hørt på, og fikk heller ikke stilt spørsmålene mine, ble bare avbrutt og fikk nærmest kjeft. Har nok tlf skrekk fra før så ringer ikke dit igjen.
Veldig bra. Meget fornøyd. Relativt rimelig. God service og Kundeutbytte
Har veldig god erfaring med Gjensidige vedr saksbehandling og oppgjør
Prismessig er det dyrt med forsikring i Gjensidige. Jeg betaler over 4000 kr i mnd, noe som gir lite penger igjen å leve for. Og med disse strømprisene, matprisene og drivstoffprisene vi har nå, så må man sjonglere rundt for å få råd til mat, da man er nødt å ha forsikringer.
Hadde brann i eneboligen vår 17.05.2019. Har hele tiden vert vanskelig å få utbetalt oppgjøret, må purre og atter purre. Så langt har vi forskuttert gjenoppbyggingen og fått betalt etterskuddsvis. Er dette riktig.
Har ikkje hatt noko særleg problem med gjensidige, har brukt dei i sju år