Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig. Får INGEN beskjed om at jeg ligger etter med betaling!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har så mange ganger spurt om de kan gå over på betaling med e-faktura. Jeg klarer ikke å holde følge med avtale-giro. Og så har de et latterlig system hvor man SELV skal dele opp regningen pr år.
veldig bra, men synes kanskje at forslag til neste års premie er vel høyt. (økning nesten 20%)
Har rabatter i Gjensidige som de ikke godtar pga medlemskapet er i NAF.
Har bare positivt å si om Gjensidige. Har benyttet dem i mange år, men er på jakt etter billigere forsikring da jeg synes at jeg betaler noe i overkant mye for totalpakken. Familiens livssituasjon er i stadig endring så en totalgjennomgang av forsikringspakken er nødvendig uansett. Kan godt tenkes at jeg ender opp med å fortsette som kunde hos Gjensidige om jeg blir fornøyd med eventuelle reviderte priser og innhold fra dem.
Jeg har ikke negativt mot dem, men litt dyrere !
Alt er meget bra, bortsett fra en for høy prisstigning.
Da jeg ikke har hatt noen utbet. fra selskapet så er det vansklig å utale seg vedr. dette