Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging etter bilulykke i sverige.. Dårlig skadeoppgjør samt ikke fått erstattet gjenstander som ble ødelagt i ulykken selv etter mye masing uten svar. Ordnet forsikring på vår nye bil uten at vi ønsket det. Sender regning de nekter å ettergi selv om vi skulle bruke annet forsikringsselskap. Styr unna!!!!
Kunne godt vært litt billigere siden en er totalkunde.
Jeg byttet nylig over til gjensidige! Underveis har det vært spørsmål fra min side hvor jeg da har sendt de en mail, går aldri lang tid før kundebehandleren som jeg tegnet avtalen med, ringer og tålmodig svarer på alle mine spørsmål. Jeg er veldig fornøyd med informasjon, fremgangsmåten og ikke minst, prisen jeg må betale hver måned i forsikring. Anbefaler sterkt gjensidige!!
Jeg har bare godt å seier om selskapet. Aldri hadde noen problem med noen av mitt forsikring, både utbetaling og dekningen.
Et veldig bra selskap som viser ansvar når det er behov for det. Alltid rask og sikkert oppgjør når uhellet er tilstede. Synd at det ikke er lokale representanter i Ålesund, som tidligere. Kun gode erfaringer med Gjensidige.
Flott kundeservice som er å finne lokalt. Lurer på om de er dyrere enn andre.
Alltid tilgjengelig og svarer relativt raskt på henvendelser.