Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I tillegg til å være dyrere enn sine konkurrenter, glemte de å øke min bonus poeng i to år (uten skade). Deres startbonus er også lavere enn mange konkurrenter. Etter å ha etterlyst bonussaken ble jeg lovet å få et beløp tilgode, noe de tar sin tid til å betale tilbake. Bare for å sammenligne forsikringsprisen; tilbudet jeg fikk fra konkurrenten med 60% bonus var mer gunstig enn 70% bonus hos gjensidige. Det hjelper å benytte seg av bytt.no :)
Helt utrolig dårlig behandling og ansvarsfraskrivelse.Fikk en skade i vaskehallen og så mener dere at ikke dere skal dekke hele skaden??
Ryddig opplegg med app, grei pris siden jeg er NAF-medlem. Hyggelig kundeservice
Greie oppgjør ved skader i bolig og på bil, og medlemsbonus. Er Tekna-medlem som gir gunstige rabatter.
Greie å ha med å gjøre, du blir tatt alvorlig og er greie i oppgjør
De bruker kort tid på å svare ved salg av forsikring. Javel. Men ved klagesaker så tar det minimum 24t å få svar via deres egen nettside. MINIMUM. Når du får svar så får du ikke vite alt du trenger i den videre prosessen. Da må du purre og vente. Slik går ukene, og månedene mens skaden består. Hva er da vitsen med forsikring hvis man ikke får ordnet opp i ting? Hvorfor må man purre på svar og vente så lenge før man får minste hjelp her? Hva er vitsen å bruke et selskap som har fokus på salg, ikke å hjelpe eksisterende kunder? OGså kommer det nok en kommentar her på bytt.no.. fra selskapet om at denne kunden tar helt feil og at verden ser helt annerledes ut. Og så slenger de sikkert ut med et telefonnr. eller epost eller begge deler som skal magisk påstå noe annet...uten bevis. Dere som leser for da tolke ting selv, men dere er herved advart om at hvis dere kjøper noe fra dette selskapet, så kan en relativt normal skadesak ta laaangt tid.
Prisen har steget mye, noe som gjør at man må shoppe litt rundt.