Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bilselger sa at jeg kunne endre forsikring etter gratismåneden var omme, men Gjensidige gav klar beskjed om at jeg var nødt til å bruke det som jeg hadde fått allerede.
Anbefales ikke. Sendte inn en skade noe for sent, og er alt for rigide. Skjønn bør benyttes.
Har aldri hatt problemer med utbetalinger eller kundeservice, men det har blitt veldig dyrt etterhvert. Har vært kunde i 18 år...
Fullkasko på over 1600 kr er helt borte i natta, så er ikke tilfreds med den prisen.
Latterlig premieøkning.. og vås om ta ut kundeutbytte. Premieøkningen har blitt så stor at reklamen om dele kundeutbytte har blitt en parodi.. De sakene jeg har måttet bruke forsikringen er nå ting de ikke lenger dekker eller har økt prisene på.. Gjensididige var de beste,, nå er de snart på bunnen av å ha komiske premieøkninger..
Har de fleste forsikringene her, bortsett fra innbo i dag som er "påtvunget" gjennom Fremtind pga LO-medlemskap, kommer til å bytte sistnevnte. Gjensidige leverer stort sett over all forventning og jeg har hatt mye bruk for de i reiseforsikringen. SElvsagt noen utfordringer knyttet opp mot pandemien nå, men slik er det over alt. Kjapp kundeservice, kjappe oppgjør og bra på kundeservice
Da jeg skulle få oppgjøret så var det amatørmessig behandling av konsulent. Banning og kjefting. Måtte drive og prute for å få bedre tilbud. Elendig....