Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har de fleste forsikringene her, bortsett fra innbo i dag som er "påtvunget" gjennom Fremtind pga LO-medlemskap, kommer til å bytte sistnevnte. Gjensidige leverer stort sett over all forventning og jeg har hatt mye bruk for de i reiseforsikringen. SElvsagt noen utfordringer knyttet opp mot pandemien nå, men slik er det over alt. Kjapp kundeservice, kjappe oppgjør og bra på kundeservice
Da jeg skulle få oppgjøret så var det amatørmessig behandling av konsulent. Banning og kjefting. Måtte drive og prute for å få bedre tilbud. Elendig....
opplever dårlig kommunikasjon og ellers synes jeg det er veldig ritete opplegg
Det er ikke interesse. Det kan variere pris uten noe grunner.
Fleksibel, god kundeservice Enkel å ha med å gjøre
Tegnet livs-, helse- og uføreforsikring hos Gjensidige. Fikk tilsendt et helseerklæringsskjema for utfylling og krysset av på "allergi" og "astma", sistnevnte var noe jeg hadde under barndommen og vokste av meg. Allergi er noe jeg knapt trenger medisiner mot, men det hender enkelte år basert på pollenspredning. Hver gang jeg får medisiner er det noe nytt og bedre, og jeg husker selvfølgelig ikke navnet på dette, men understreket at det kunne kjøpes reseptfritt og var i bruk maks noen uker de årene det var nødvendig. Åtte måneder i etterkant får jeg brev om at jeg har oppgitt utilstrekkelige helseopplysninger, samt at, om man leser kontrakten med omhu, er det tydelig at man har betalt på hva jeg vil kalle en "ugyldig" forsikring i 8 måneder, dersom jeg skulle være uheldig med helsa i denne perioden, hadde jeg hatt problemer med en eventuell utbetaling. Dette anser jeg som problematisk og totalt uakseptabelt av en seriøs aktør, som kunde å bli opplyst om dette etter åtte måneder fremfor f.eks. umiddelbart.
Veldig ryddige forhold, pliktoppfyllende kundebehandlere