Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Går fort med dem. Fint med at dem deler utbyttet. Dårlig: stilte opp forsikringen da det hadde vært motorhavari på bilen. Enda de endret bonus fra 65 til 70
Har dessverre litt høy pris, spesielt på bilforsikring. Noen av kundebehandlerne kan gjøre en langt bedre jobb, men mange er også flinke. Når det kommer til oppgjør så har det tilfellet jeg kjenner til gått greit.
Har hatt forsikring gjennom Gjensidige via en agent. Dessverre vil ikke denne agenten fortsette med privatkunder. Når agenten forsvinner er jeg redd servicen litt lavere.
Dårlig service og får ingen beskjed eller varsel når noe går feil in til det er for seint
Klarte ikke å opprette månedlige faktura. Årlig går fint. Var i kontakt med de 6 ganger før jeg fikk purring og de stoppet mine forsikringer.
Jeg synes det er drøyt å betale 20000 for innbo, bil, livsforsikring og reiseforsikring. Jeg bor alene i en liten bolig. Har kjørt skadefritt i årevis og har god helse.
Dyrt, og dårlig kundebehandling! Ikke å anbefale dersom du vil ha rimelig avtale, og god behandling som kunde