Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt forsikring gjennom Gjensidige via en agent. Dessverre vil ikke denne agenten fortsette med privatkunder. Når agenten forsvinner er jeg redd servicen litt lavere.
Dårlig service og får ingen beskjed eller varsel når noe går feil in til det er for seint
Klarte ikke å opprette månedlige faktura. Årlig går fint. Var i kontakt med de 6 ganger før jeg fikk purring og de stoppet mine forsikringer.
Jeg synes det er drøyt å betale 20000 for innbo, bil, livsforsikring og reiseforsikring. Jeg bor alene i en liten bolig. Har kjørt skadefritt i årevis og har god helse.
Dyrt, og dårlig kundebehandling! Ikke å anbefale dersom du vil ha rimelig avtale, og god behandling som kunde
Var fornøyd til nå, men ble litt skremt av at gjensidige og nito avtale ophører fra jan 2019
Lett å kontakte, rask med svar, behjelpelig, positiv.