Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flott å kunne ringe direkte til kundebehandler. Hyggelige.
Vi har gjennom skadebehandlingen blitt utsatt for ren TRAKKASERING av dødssyk kunde! Blitt mistrodd. Gjensidige sjekket ikke opp med oppgitte "vitner" i forhold til mottatte gaver og eiendeler. Krevde kvitteringer for alle eiendeler flere år tilbake i tid. Har aldri opplevd slik behandling tidligere. Hjerteskjærende å følge dødsyk mann i denne prosessen. Kommer aldri til å anbefale Gjensidige til andre og bytter selv til Sparebank1 forsikring.
Gjensidige ordner opp (hus) uten knot vid skade, men prisen for bil (+25%) & hus (+28%) forsikringen eskalerer uten rimelig grunn. Det er veldig dårlig.
Gode avtaler med organisasjoner, gir flott utbytte, har vært ca 15% av totalpremien. Kan virke dyre, kanskje derfor store overskudd. Solid selskap, kundeeiet/ norsk. Negativt, legger ned mange lokalkontorer, nå også kundesenter mm. Lengre ventetid på tlf.
De er raske med utbetaling. Synes katteforsikringen de har er dyr. Ellers fornøyd
Da uhellet først var skjedd, fulgte de meg opp. De sa ting som jeg forstod. Flink.
Syns det blir litt for mye penger å betale da jeg er student å har ingen inntekt utnom stipend. Syns det er bra med valgene men ønsker fortsatt å ha delkasko da jeg har en eldre bil.