Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min opplevelse er god dekning til høy pris. Jeg har god erfaring mht. skader fra flere år tilbake og av liten omfang/størrelse. Prisøkning og sammenlignet med andre selskap hadde jeg forventet at min premie til Gjensidige var gunstigere.
Meget godt fornøyd med dette selskapet. Veldig god oppfølging og rask respons.
Selv trofaste kunder med ingen eller få skader opplever mer enn 22% økning fra et år til et annet.
Trege med besvarelser og utydelige uttrykk i vilkår
Dyre og ufleksible på betalingsordninger når man skal betale store regninger. Lite imøtekommende kundeservice og saksbehandlere. Sikkert ikke i alle tilfeller, dette er kun en opplevelse jeg har hatt i den siste tid. Hadde god kundeservice og oppfølging tidligere, men det ser ut som det har vært en endring i kulturen hos selskapet.
Enkle å komme i kontakt med, hjelpsomme når jeg trenger hjelp.
Skade er avskåret takstmann. Fikk ikke reparert hele skaden.