Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyre og ufleksible på betalingsordninger når man skal betale store regninger. Lite imøtekommende kundeservice og saksbehandlere. Sikkert ikke i alle tilfeller, dette er kun en opplevelse jeg har hatt i den siste tid. Hadde god kundeservice og oppfølging tidligere, men det ser ut som det har vært en endring i kulturen hos selskapet.
Enkle å komme i kontakt med, hjelpsomme når jeg trenger hjelp.
Skade er avskåret takstmann. Fikk ikke reparert hele skaden.
Veldig mye dyrere på forsikring av elbil enn andre selskaper. Fikk rask respons annet selskap på bytt.no
Gikk fra 32.000 i året til 17.000 på og bytte selskap. Hatt Gjensidige i mangen år, men begynner og bli dyre
TEKNA har "spesialavtale" med Gjensidige som skal sikre medlemmer gode vilkår og priser. Når jeg sjekket her etter å ha fått ytterligere 10% rabatt hos Gjensidige, viser det seg at jeg får like gode vilkår i to andre selskap, men til lavere pris.
Bilen sank sammen og Gjensidige dekket ikke dette. Hadde jeg fortsatt hatt Frende(som jeg hadde i 14 år, før jeg byttet for ca 1 år siden) så hadde de dekket det. Frende hadde dette under motorskade, men det gjør ikke Gjensidige. Utrolig frustrerende når verkstedet skulle ha ca 80 000 for å fikse! De har også vært utrolig trege med å svare og følge opp. Blir nok å flytte alle forsikringene fra Gjensidige nå.