Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hurtig behandling,,effektive kundebehandlere :)
At dere tror alle er på nett. Det er faktisk noen som ikke er det .Så ha tålmod og gi et skikkelig svar.
dere svarte på hva vi skulle gjøre.ringte noen uker senere å spurte hvordan det gikk.suppert sån skal det vere.
Intet bra, skrekkelig og totalt mangel på kundeservice
Vært kunde i flere år og fått god hjelp når jeg ha trengt det.
Har ikke belastet selskapet mange ganger, men da det skjedde fikk jeg veldig god hjelp og oppfølging. Min kone hadde derimot ikke like gode erfaringer. Hun ble påkjørt av en som kom på feil side i et kryss, og ble erklært helt uten skyld i hendelsen. Motparten hadde et annet selskap. Det ble også politisak og trakk veldig ut i tid. Min kone kontaktet sitt selskap (Gjensidige) for å få råd og veiledning. Hun var veldig påvirket av hendelsen og ville satt pris på å bli møtt med noe annet enn: "Du har bare delkasko, så bare finn deg i å vente!" Dette satt i henne i lang tid, selv etter at saken hadde ordnet seg.