Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vimsete kundebehandling treg til å svare, men høflige å greie folk.
Greie forsikringsoppgjør v/bilskade og reise. Lite rom for forhandling. Har forøvrig god erfaring ved kontakt med kundebehandlere.
Jeg syntes gjensidige har noen bra tilbud. Bra med att du får leiebil med i avtalen. Litt dyrt men bra forsikring.
Vennlig og rask service. Raskt skadeoppgjør på reiseforsikring og innboforsikring. Kjekt å ha forsikring og bank i samme selskap. Trist at arbeidstakerforeningen min velger å skifte fordelspartner for forsikring og bank fra Gjensidige til Tryg forsikring og Nordea bank.
Utbetaling av kundeutbytte. Noe dyr forsikring, sammenliknet med andre selskaper.
Kundebonus. Hadde foretrukket at den var direkte i prisen. Slik jeg ser det får jeg tilbake penger jeg har lånt til Gjensidige som jeg tidligere har betalt inntektsskatt på. Nå må jeg betale skatten én gang til! Det liker jeg ikke!
Har ikke hatt skader den tiden jeg har vært medlem, derfor vanskelig å uttale meg om hvordan selskapet oppfører seg ved skader. Men de har alltid vært imøtekommende på telefon.