Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra kundebehandling og fått hjelp når jeg trenger, men føler de er litt i dyrere laget
I betraktning av den korte tiden jeg har vært kunde der, opplever jeg selskapet som en positiv opplevelse.
Bra: - Relativt rask behandling av (liten) lekkasjesak Dårlig: - Urimelig høy prisøkning år-til-år snitt på 8.7% over 5års periode, henger ikke på greip med kostøkning i samfunnet (f.eks. KPI) eller utbetaling av skade - Oppsigelse av forsikring uten å ta kontakt på telefon for å forklare
Et av de dårligste forsikringsselskapene i Norge. Jeg betaler dem i 3 år, har aldri bedt dem om hjelp. Nylig hadde jeg problem med sjekkegre, person som besøkte hjemmet gjorde ingenting annet enn å sette liten væske i listen. Nå ser jeg dobbeltsjekkgre hjemme. Jeg hadde et annet problem der det kom snø fra Lofta tak. Jeg sendte dem bilder og de sa at de hjalp til med det. Etter at person fra Recover AS besøkte hjemmet mitt og i stedet for å se på snøproblemet tok han andre bilder og la til rapporten. Han ga tilbakemelding til gjensidige og de avviste kravet. Og nå smelter snø inne i lofta mi og alt vann faller ned i gulvet og det hjelper ikke. Samme selskap som bare tar penger. Skal flytte til If eller annen forsikring.
Ingen utbetaling etter hjemkalling fra kreftlege for nye medesiner.Gjensidige må oppdatere sin reiseforsikring. Hvor mange er det ikke som reiser til syden med diverse sygdomer som er pensjonister?
Rett og slett dårlige på kundeservice. Overholder ikke personvernloven og opptrer veldig arrogant
Har ikke hatt skadesaker med behov for bistand. Viktig med dekning for panoramatak som de har. Men forbedringer er; trengte å øke km stand på bilen nånpå en søndag da jeg oppdaget at jeg hadde kjørt over. Kunne gjøre endringer på nett men da ikke virksomt dør neste hovedforfall. Burde kunne endres med umiddelbar igangtredelse.