Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt skadesaker med behov for bistand. Viktig med dekning for panoramatak som de har. Men forbedringer er; trengte å øke km stand på bilen nånpå en søndag da jeg oppdaget at jeg hadde kjørt over. Kunne gjøre endringer på nett men da ikke virksomt dør neste hovedforfall. Burde kunne endres med umiddelbar igangtredelse.
Prisen er ikke så verst problemet at det er litt tungvint og dyrt med mange forsikringer kunne gjort enklere og kjøpe og finne best egnet kundeservice er kun tilgjengelig på dagen på hverdager så ikke regn med mye hjelp.
Bra, heldekkende og god kundeservice. Selv med storkundeavtale fra YS og ANSATT avtalen til Gjensidige blir det i dyreste laget..
Kjempe fornøyd men synes dem blir for dyre så derfor vurderer jeg å bytte selskap
Ble lurt over forsikringa på min bil og endte opp med en stor regning på bilen når de ikke dekket noe som helst. Fant ut i ettertid at prisen jeg betalte var også skyhøy når andre konkurrenter var myeeeeee billigere.
Stort sett fornøyd med selskapet, men litt dyrt. Kundeutbytte hjelper litt.
Dårlig kunde service. Ved en forsikringssak på huset fikk min samboer og jeg bekreftet 3 ganger (på melding) at skaden dekkes etter at takstmann hadde vært å utbredt skaden. Ringer så opp fordi de trenger mer dokumentasjon, men de kommer aldri ut på ny befaring. Får så igjen bekreftet at saken dekkes. Etter 8 dager ringer de å sier de ikke dekker saken likevel. De opptrer også uprofesjonelt. Anbefaler ikke!