Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har berre gode erfaringer med Gjensidige. Har ikkje brukt Forsikringene, vi har berre betalt og vore fornøyd.
Er fornøyd, men synes prisen er høy. Det skrues opp og må vurdere tilbud fra andre plasser. Kundebehandling ok.
Vi har nå blitt møtt med hyggelige kundekonsulenter,.
Har vært veldig fornøyd med gjensidige, og de er eneste selvskap som kunne gi meg ett godt tilbud for min bil selvom jeg er under 23, men når skade først skjedde og jeg skal få leiebil, så får jeg vite at det er en citroen. I forsikringsvilkårene så skal jeg ha en tilsvarende bil, den er jo langt ifra dette. Til info, så har jeg pr idag en tesla model 3 2024 modell.
Heilt elendig kundeservice. Blir lovt at dem skal sjekk opp i problemene men dem ringer aldri opp. Blir fortalt ei ny løgn kvargong eg ringer inn. Pga teknisk problemer så har eg måtte betalt inn over 10tusen kr på 1mnd. Forsatt har dem ikke klart å for orden på sakene. Anbefaler ikke å bruke dem Styr unna
Har bare dårlige erfaringer med Gjensidge, anbefaler ikke å bruke dem. Jeg er ikke fornøyd med dette selskapet.
I tillegg til å være dyrere enn sine konkurrenter, glemte de å øke min bonus poeng i to år (uten skade). Deres startbonus er også lavere enn mange konkurrenter. Etter å ha etterlyst bonussaken ble jeg lovet å få et beløp tilgode, noe de tar sin tid til å betale tilbake. Bare for å sammenligne forsikringsprisen; tilbudet jeg fikk fra konkurrenten med 60% bonus var mer gunstig enn 70% bonus hos gjensidige. Det hjelper å benytte seg av bytt.no :)