Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svær lang behandlings tid dårlig kommunikation vanskelig og få svar fra kundeservice
Hyggelig og profesjonell kunde behandling. Hurtig tilbakemelding på spørsmål.
Dårlig hjemmeside, burde vært flere muligheter for og endre avtaler.
Vill og uhemmet økning i pris, til tross for ingen skader. Ikke nok med at de presser prisene opp men de gjør også gradvis vilkårene dårligere. Plutselig økes feks. Dine egenandeler, og listen over unntak forlenges . Nei styr unna!
Gjensidige virker ryddig på sine forsikringer og hvordan det fremstilles på nettsidene deres.
Er i utgangspunktet kjempefornøjd med Gjensidige,men på grunn av at alt har blitt så dyrt :-( Så må jeg prøve å få mest mulig ut av pengene.Lever på uføretrygd og det er ikke bare bare i disse dager😥
Har brukt Gjensidige i flere tiår, i den tro at de har vært rimelige, samt at de gir utbytte. Har ikke vært særlig flink til å sjekke andre selskaper før nå, da jeg merket en horribel økning i års prisen (over 1500 kr på bolig, bil og reise). Ved kontakt med de, var de ikke villig til å fire en krone for å beholde meg, trass i at jeg ble beskrevet som en god kunde over flere år. Har derfor nå byttet selskap via bytt.no, med en besparelse på i overkant 4500 kr årlig, som for min del tilsvarer Gjensidiges utbytte x 3. Åpenbart utrolig store forskjeller ute å går i den bransjen.