Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes at priser har steget mye i det siste og det er god grunn at Gjensidige må ta seg sammen om dem ønsker å beholde sine eksisterende kunder.
kunderådgiver sa jeg hadde topp forsikring men når uhellet var der var det ikke slik og jeg satt med regning .. Jeg tegnet avtalegiro og trodde alt var i orden men plutselig står jeg uten forsikring.
Prøver å vri seg unna skadeutbetaling på alle mulige måter. Kan heller la være å ha forsikring enn å velge Gjensidige. Måtte opp i rettsystemet for avgjørelse, men dette tok tid. De sender heller tidligere politifolk/utredere som skal slå tvil under alle mulige forklaringer enn takstmenn som skal taksere å hjelpe deg. Oppi en veldig sårbar situasjon er dette mest uutholdelig. STOR ADVARSEL MOT Å VELGE GJENSIDIGE. TENK DERE OM MANGE GANGER.
Ingen spesielle negative hendelser, men samarbeid med TRYGG gir høyere forsikringspremier. Negativt.
Har vært kunde hos Gjensidige i flere år. De har en meget god kundeservice, og de er veldig raske med oppgjør.
Jeg skifter hvis jeg får et bedre tilbud, har aldri brukt forsikringsutbetaling, og ikke blitt belønnet av den grunn
Svarer ikke henvendelser på over 1 år. Vanskelig å få gjort endringer på avtalen.