Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde store problemer med oppgjør etter skade. Etter flere purringer tok de til slutt frem papirene fra bunken iløpet av telefonsamtalen og ga meg ett usannsynlig dårlig tilbud.
Konkuranse dyktig på pris! Raskt oppgjør, ryddig selskap!
God behandling ved skade. Men dyrere enn de andre selskapene på bilforsikring.
Gjensidige har tapt seg utrolig som forsikringsselskap siden 2013-2016. Elendig kundebehandling og oppfølging. STYR UNNA!
Flott service og rask med oppgjør. Alltid imøtekommende ved henvendelser.
Ble kollidert bakfra av en annen sjåfør da jeg stod rolig i kø. Fikk ikke store skader på bilen, men personen som kjørte bilen nektet skyld. Meldte dette til Gjensidig og trodde det skulle være en enkel sak, i og med kollisjon bakfra med tanke på skyld. Tok over en måned før saken ble godkjent i mitt favør da representanten fra Gjensidige først mente de måtte henlegge selv om jeg hadde vedlagt bilder og skademelding. Hadde ikke engang sett på dette. Etter han hadde sett dette fikk jeg penger for skaden.
Fornøyd for det meste, men ikke når det gjelder avtalegiro.