Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var Gjensidige kunde i mange år, og hadde akseptable priser og en god kundebehandler. Men den siste tiden i Gjensidige var dyr. Jeg hadde topp bonus, men måtte allikevel ut med store summer for bilen min. Når den ene bilen min var 3 år gammel betalte jeg 9000 kr for 30 000 km i året, men nest høyeste bonus. Når bilen ble 10 år, kostet det plutselig 12 000 kr (utenom årsavgift), for 20 000 km i året. Når jeg spurte kundebehandler om hvorfor jeg skulle ut med så mye, så fikk jeg til svar "Sånn er det,". Byttet til Ibis forsikring og sparer på alle mine forsikringer 10 000 kr i året (2 stk biler, innbo, husforsikring)
Bra kundeservice,men savner en saksbehandler å kontakte viss vi lurer på noe
Avbestilt reise på grunn av corona. Fikk avslag på søknaden vi sendte inn hos Gjensidige på erstatning på flybillettene våre. Har vært kunde hos Gjensidige i mange år, prisen går bare opp og man får aldri noe igjen.
Jeg har vært Gjensidige kunde hele mitt liv. Betaler nesten 17 000kr til de i året. Allikevel nekter de å betale ut en forsikringssum på 17 000kr for reparasjon av MC som ble skadet på utenlandstur. De bad om at det måtte stå i taksten at "yttre påvirkninger" var årsaken til skaden, hvilket det gjorde. Allikevel avfeide de taksten, og nekter utbetaling. Jeg har også alt av livsforsikring, kritisk syk forsikring og bilforsikring. Som kun er et pengebruk.
De er nesten umulig å få tak i om noe skjer, m.a.o. nesten utilgjengelig
Jeg har.vært kunde i Gjensidige i mange år, men det virker som de har byttet policy de siste to år. De har en slett og arrogant kundebehandling så derfor har jeg nå byttet forsikringsselskap. I denne forbindelse ble jeg trukket dobbelt månedsbeløp. Har vært i kontakt med selskapet flere ganger for å få tilbake for mye innbetalt, men pr. nå ikke mottatt tilbakebetaling.
Virker ryddig og bra,trives med gjensidig forsikring