Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er nesten umulig å få tak i om noe skjer, m.a.o. nesten utilgjengelig
Jeg har.vært kunde i Gjensidige i mange år, men det virker som de har byttet policy de siste to år. De har en slett og arrogant kundebehandling så derfor har jeg nå byttet forsikringsselskap. I denne forbindelse ble jeg trukket dobbelt månedsbeløp. Har vært i kontakt med selskapet flere ganger for å få tilbake for mye innbetalt, men pr. nå ikke mottatt tilbakebetaling.
Virker ryddig og bra,trives med gjensidig forsikring
veldig bra selskap men litt dyrt så langt er jeg veldig fornøyd
God kommunikasjon og rask behandling. De betaler kundeutbytte.
Veldig fornøyd med bilforsikringen jeg har i Gjensidige
Tegnet forsikring i gjensidige Mai 2021 Via NAF. Gjelder en 2019 BMW X4 Med Kasko Bil Pluss forsikring. Har ikke hatt bil forsikret på meg tidligere og fikk 40% Startbonus. Er 37 år gammel og ingen tidligere skadesaker eller ulykker. (Sertifikat i 18 år) Gjensidige innførte i Mars 2022. 60% Startbonus på bil. Jeg har i dag opparbeidet 50% Mener jeg bure vert satt opp til 70% eller minimum 60% Som er startbonus nye kunder tilbys. Gjensidige nekter dette, og tilbyr meg kun 50%. Anser dette som dårlig behandling av kunder. På grensen til svindel. Koster meg 1700.- pr år sammenlignet med en helt ny kunde som ikke har med seg bonusopptjening fra tidligere forsikringer.