Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige prøver å svindle deg ved å redusere erstatning på ting som står i vilkårene deres. Sykkelen min ble stjelt, den var låst etter bakhjulet inne i en blokk. Gjensidige prøvde å redusere erstatningen med 30% ettersom den ikke var låst etter rammen, det står det ingenting om i vilkårene deres. Videre er det faktisk helt forjævlig å kommunisere med saksbehandleren om du ikke er enig, så dette tjener de nok mye på. Jeg kommer aldri til å bruke Gjensidige igjen, uavhengig av pris når saksbehandlingen og servicen er så dårlig. Det er virkelig vanskelig å komme i kontakt med riktig person for å få behandlet saken av en annen og du må forvente å vente 2-4 uker på kundeombudet. Det burde være obligatorisk å oppgi informasjon om Finansklagenemda og Kundeombudet når dette er gangen i ting.
Forutsigbar, rask behandling, raske utbetalinger. God veiledning. Nettsystem som fungerer.
Den verste bilforsikring som kan fins. Tok evighet til behandling og deretter fikk kun en liten sum dekket til tross for taksering. Fikk bare 40% av sin egen taksering. De lurte seg unna å betale riktig sum.
Raske dekning av medisinske regninger mens jeg var i utland.
Hurtig saksbehandling, oversiktlig dokumentasjon, høy egenandel.
Rask og god behandlinga våre forsikringssaker. Totalt for dyrt.
God service! Rask tilbakemelding og kundeutbytte hvert år