Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk dekket 30 dager leiebil av Gjensidige etter jeg kræsjet bilen min. Etter 9 dager var det problemer med leie bilen. ringte Gjensidige å ba om å bytte, de godtok dette. Når de 30 dagene hadde gått fikk jeg regning på 14 000 av Hertz. Gjensidige mener de aldri godtok bytte av bil, selvom det er samme pris.
saksbehandlerbehandlingen var ikke god. de stoler ikke på og stiller dumme spørsmål
Ble skammet, fikk en pris av selger som var billigere enn min tidligere forsikring. Byttet og fikk regning som var høyere enn min gammle forsikring. Nå er jeg på utskikk etter en ny forsikring pågrunn av min misnøye av feil knformasjon og dårlig kundeservice. Er ikke fornøyd med dem.
Dårlig kundeopplevelse. Hold dere unna Gjensidige. Jeg vil aldri kjøpe ny forsikring der
Generelt veldig fornøyd, rask service når behovet for å benytte forsikringen har vært der.
Har gode erfaringer med Gjensidige - ikke alltid billigst (men stort sett greit), og har fått raskt hjelp, også midt på natta i utlandet.
Godt og stabilt selskap. Skulle ønske det var noe rimeligere