Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjør litt billigere betalingsgiro som passer pris for alle kunder og passer med økonomien.
Har hatt en skadesak i Gjensidige hvor jeg etter meldt skade har fått utbetalt penger til behandling i mange år. Nå når saken derimot skal lukkes, velger Gjensidige å ikke anerkjenne skaden, og gir avslag på noen som helst form for erstatning. Små beløp er ok - store beløp - da trekker vi oss. Mangel på ryggrad og dårlig integritet.
God kundeservice, bra forsikringspakke, men en som jeg hadde gjennom tidligere arbeidsgiver.
De øker prisen uten at man får det beste tilbudet de kan gi.
Gjensidige har god selvbetjening på nett og jeg har aldri opplevd noe negativt i forsikringssaker.
Jeg har hatt 3 forsikringsagenter fra Gjensidige fordelt over hvert 10 år, uten at disse har bemerket noen ting. Når vi får skader, så dekker de ingen ting. Argumenter er at vannintrengin kun skal skje gjennom vindu, dører eller ventiler. Hytta jeg snakker om er en verneverdig steinbu, som er bygget opp igjen i samråd med riksantikvaren. Det var spesielle værfenom (veldig kaldt uten snø, så masse snø og satte inn med mildver. Dreneringene var frosset) som medførte vannintrenging. Nå er det snø igjen som har presset hytta av grunnmuren. Våren i år var veldig spesiell i fjellet også. Vi gikk fra vinter til sommer på en uke. All snø på vestsiden smeltet
Appen til Gjensidige fungerer fint ved skade. Den kan vere litt frustrerande å finne ut av i starten, men er nyttig for å holde oversikt.