Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke noe spesiell omtaler. Gjensidige forsikring er en bra forsikringselskap.
Enkel og god kundebehandling. Føler at de tar vare på deg som kunde.
Har alltid vært fornøyd med gjensidige. Men det siste året har den såkalte kundeservicen vært det verste jeg har opplevd..!
Alltid hyggelige kundebehandlere gode råd å få. Positive veiledere, raske avgjørelser. Lette å få kontakt med. Tilgjengelig på mitt hjemsted.
Kan være konkurransedyktig på pris, men frekkhetens nådegave hvis noe skulle oppstå. Kundebehandlere er også dårlig opplært mht avtalegiro hvis man bytter bank. Går 2 måneder å få skikk på betalinger hvis man skifter bank.
God kundebehandling ved opprettelse av forsikring. Men prisstigningen virker urimelig - spesielt da det ikke har forekommet skader eller utbetalinger siden opprettelse av forsikringene.
Gjensidige Forsikring har klart de beste betingelsene, både på bil og hus. Enkle og raske oppgjør, og formidler utmerket og gratis hjelp av fagfolk. De gir dessuten 10-12 % kundeutbytte hvert år på forsikringspremien. Byttet til Gjensidige for 10 år siden, etter meget dårlige erfaringer med If.