Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde med Gjensidige siden tidenes morgen pga fordelene med å være Tekna medlem. Men etter hver gang jeg hadde et problem (tyveri, forglemmelse, bilulykke, egne klønete handlinger, osv) så ordnet de opp fortere enn svint. Har aldri blitt diskutert på noen av kravene mine, uansett om det var jeg selv som klønet det til. Jeg føler de i andre enden har respekt og tålmodighet selv om vi som kunder av og til kan være vanskelige. Viss jeg noen gang bytter fra gjensidige så er det om noen gir meg et knakenes bra tilbud (rent økonomisk), for det skal i alle fall ikke stå på servicen og behandlingstiden.
Jeg vil bytte forsikring fordi jeg ikke liker den lenger.
Har nettopp blitt kunde, men Angrer veldig å være kunde hos Gjensidige forsikring. Elendig kundeservice og får aldri hjelp med saken!! Anbefaler ikke!
Veldig god og rask service. Spesielt på Valdres kontoret. Første gang jeg har behov for å bruke forsikringen da vi fikk vannskade på kjøkkenet. Raskt og enkelt skadeoppgjør.
De har bra service og har rimelig forsikringer. Alt på nettsiden er lett og forståelig. Ellers så har jeg vært kunde hos gjensidig i flere år, å jeg er veldig fornøyd med de. Det kan være litt vanskelig med å kontakte de på telefon. Etter min erfaring så tar det litt lang tid.
Vi fikk ikke ei krone igjen for avbrutt ferie, mens våre venner som har Tryg fikk igjen alt dei ha lagt ut for turen og noen andre ha Europeiske, dei fikk igjen for avbrutt ferie,13 dager av 22 dager. Dette er samme turen.
Veldig gode tilbud basert på TEKNA avtalen. Har vært stabilt lave.