Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har bra service og har rimelig forsikringer. Alt på nettsiden er lett og forståelig. Ellers så har jeg vært kunde hos gjensidig i flere år, å jeg er veldig fornøyd med de. Det kan være litt vanskelig med å kontakte de på telefon. Etter min erfaring så tar det litt lang tid.
Vi fikk ikke ei krone igjen for avbrutt ferie, mens våre venner som har Tryg fikk igjen alt dei ha lagt ut for turen og noen andre ha Europeiske, dei fikk igjen for avbrutt ferie,13 dager av 22 dager. Dette er samme turen.
Veldig gode tilbud basert på TEKNA avtalen. Har vært stabilt lave.
Synes ofte det er vanskelig å komme inn på det jeg vil å få svar.
Ingen spesielt. Kanskje litt dyre forsikringer. Greit ellers.
Jeg hadde en ekstra utgift med å kjøpe nye flybilletter for strekningen Las Palmas til Trondheim på ca. Kr.15000, men fikk bare en erstatning på kr. 4334. Dette mener jeg er alt for dårlig. Jeg vil gjerne se hvordan dere har beregnet dette. Jeg ønsker at dere tar kontakt med meg på telefon (anonymisert). Hilsen Per I.
Enkelt og få tak i, bra forsikringer. Hatt en skade på mobil, betalte bare 500 kr i egenandel på innbo. Ny mobil klar til henting på postkontoret 1 dag etterpå. Super fornøyd.