Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mangel på oppgjør og informasjon hva f.eks reiseforsikring dekker.
Ble lurt av en kunderådgiver til og kjøpe en person forsikring jeg ikke ville ha. Jeg var stresset i jobbsammenheng og hun ga seg ikke før hun fikk i gjennom salget. Da jeg forsøkte og annulere kjøpet halte hun bare ut ukene til fristen gikk ut for angrerett slik at jeg måtte betale fullpris...
En eldre dame kjørte rett inn i meg når hun var på på veg inn på en parkeringsplass jeg skulle ut fra. Hun ga tegn inn, men klarte altså ikke å holde seg i sitt kjørefelt. Gjensidige jobbet for skylddeling i mange måneder uten at jeg ble holdt oppdatert undervegs. Etter 7 måneder ble jeg utålmodig og skrev til dem at jeg hadde funnet ut at jeg hadde krav på renter for den lange behandlingstiden, noe jeg tenkte å kreve. Da avsluttet de saken uken etter og ga meg skylden. Når jeg påpekte at de ikke hadde noen beviser og bare baserte seg på ren synsing i begrunnelsen, svarte saksbehandleren meg frekt på melding. Snakk om å tråkke på noen som allerede er nede. Hvis du skal gå for gjensidige bilforsikring må du krysse fingrene og be til høyere makter om at du aldri får behov for de tjenestene du betaler for.
Ikke fornøyd med prisen. Men er fornøyd med overskuddet dem deler ut en gang i året.
Alltid rask og god service! Ingenting å utsette på noe.
Prisen er litt dyr. Tar for lang tid før kundeservice svarer på telefon.
Bra selskap, men ønsker hele tiden og holde meg orientert om priser hos andre selskaper