Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen er litt dyr. Tar for lang tid før kundeservice svarer på telefon.
Bra selskap, men ønsker hele tiden og holde meg orientert om priser hos andre selskaper
Da jeg ringte fikk jeg beskjed om at jeg nå lå inne med uforsikret bil, og at jeg ville få dagbøter om jeg ikke tegnet forsikring så fort som mulig. Syntes ikke prisen jeg fikk var så dårlig, for nå er jo årsavgiften bakt inn der. Det var den ikke i tilbudet jeg fikk herfra, så da blei det plutselig dobling.. Dette var ikke opplyst om, til tross for at jeg nevnte på det!
Prisene er i utgangspunktet helt ok, så var veldig fornøyd da jeg byttet til Gjensidige, helt til det oppsto problem etter problem som de selv er skyld i, men som de ikke vil ta ansvar for. Kundebehandlingen må forbedres, og når de har gjort en feil som resulterer i at jeg må betale dobbelt så mye som jeg egentlig skulle gjort, så burde de lagt seg flat, og sagt beklager, og fikset opp feilen etter seg. Hatt Gjensidige Forsikring i knapt 5 mnd, og det har oppstått flere problem allerede. Ikke bra. Skjerpings.
Fornøyd med kundeservicen, får raske svar. Kort vente tid på telefon.
Hun som var trivelig her i Trondheim sluttet :-( Er ikke så trivelig i Trondheim lengre. Reiseforsikringa er jeg usikker på. Dem kunne ikke fortelle meg hvilke sykehus i Penang, Malaysia dem samarbeider med.
Da jeg flyttet fra IF til gjensidige var total forsikringen inkl årsavgift på mine biler mye lavere forespeilet en den nå har blitt.