Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid møtt med smil i telefonen. Svar på spørsmål. Ryddige kontrakter. Hva med å gi langtidskunder gode priser for utvist lojalitet. Jeg er selv en av dem med et langt kundeforhold.
God på pris, og på oppfølging. Vet ikke hvordan gjensidige er ved skader og uhell da jeg aldri har hatt noen skade.
Godt fornøyd, men er ut etter billigere forsikring til andre forsikringgsgivere
God kundebehandling. God informasjonsflyt via en lett forståelig applikasjon. Savner hurtigtilgang på total forsikringsoversikt i App, måtte logg inn via Pc for tilgangen til dette.
Fikk 3000 kroner i økning på vår husforsikring der de påstod at det var på grunn av den tørre sommeren i 2018. Bilforsikringen gikk også opp med 1000 kr, dette spiste opp hele bonusøkningen. De påstod at alle fikk store økninger ved hovedforfall, men dette var direkte løgn. Min nabo hadde 2000 lavere husforsikring en meg i utgangspunktet og fikk ikke 3000 i økning ved hovedforfall. Jeg vil påstå at de ga oss et direkte lokketilbud for første året og ikke hadde noen planer om å opprettholde dette. Jeg er svært skuffet over Gjensidige.
Har hatt gjensidige i mange år nå, men prisen er blitt noe høy. velger å se meg litt rundt om priser, men er ikke sikkert jeg bytter enda om tilbud fra andre ikke er godt nok.
Var veldig gode og hyggelige før. Nå har de blitt vanskelige og sure. Ingen av de som tar telefonen kan noe lenger. Spesialavdelingene er sure og vanskelige å få tak i. De får 4 stjerner allikevel fordel de har vært gode.