Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske, og enkle, men de skrur opp prisene med 20-50% per år uten å meddele dette. Når man påpeker de dette kommer de med mange ulike (og lite troverdige) forklaringer som alle munner ut i at de ikke kan gjøre noe med prisen. Den eneste muligheten til å få riktig pris igjen er å fysisk skifte selskap, og så eventuelt tilbake igjen. Da kommer man inn i en ny prisstruktur igjen. Det er latterlig tungvindt, og unødvendig merarbeid for andre forsinkringsselskap og meg som bruker.
Jeg var strålende fornøyd med Gjensidige, helt til jeg oppdaget at utbetalinger i forbindelse med min syke hund, har påvirket bilforsikringen min slik at den har blitt dyrere. Dette syntes jeg var ganske sjokkerende. I mine øyne er dette to uavhengige forsikringer. Hunden min er til min store sorg dessverre syk, men at dette skal påvirke bilforsikringen min synes jeg er hårreisende, når jeg er en så forsiktig og dyktig sjåfør. Risikoen for at jeg skal havne i en ulykke med bilen min har overhodet ikke noe å gjøre med min syke hund.
De er tilsynelatende grei å ha med å gjøre helt til du får en skadesak som de har ansvar for. Da starter de snart å vri seg unna ansvar og med mistenkeliggjøring. Terningkast 1.
God kundebehandling God oppfølging Har ikke mere å si nå
Ble litt for mye for min del. Ganske dyr bilforsikring.
Vil se om vi kan få en bedre pris siden vi er uføretrygdet
Gir en pris og gjør endringer underveis uten å be om samtykke fra forsikringstaker.