Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter skade fikk vi høre fra dem at vi skulle slippe alle egenandeler, fri leiebil etc, siden vi hadde kjørt skadefritt så lenge. Uten NOEN undersøkelser annet enn skademeldingskjema konkluderte de med dette, til og med på vår dobbeltsjekk bekreftet de dette! Dessverre hadde vi siste 9 mnd kjørt noen km over planlagt, og dette resulterte i en overraskende faktura på 18 tusen kroner... Skal bli godt å få byttet!!! Håper de lærer noe av dette!!!
Må stadig purre på for å opprette forsikringsavtaler.
Raskt oppgjør men relativ dyr båtforsikring. God service.
Har vært kunde hos Gjensidige i mange mange år. Det lille jeg har hatt med dem å gjøre har jeg ikke hatt noen problemer i det heile tatt. En trofast kunde si dem.
Har ikke hatt noen problemer. Ryddig oppgjør ved skade.
Noe bra, noe ikke bra som i andre selskap. Godt fornøyd.
Fra skaden skjedde (vel og merke at uhellet skjedde på en lørdag), til jeg fikk oppgjøret på kontoen ifm kondemnering av bilen tok det 3 virkedager. Prisen kan være noe høyere enn noen av disse jalla- selskapene, men forsikring handler lite om hva det koster, men hvordan du blir møtt og behandlet når uhellet skjer.