Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er godt fornøyd med Gjensidige Forsikring. Har ingenting å utsette, men jeg er alltid nysgjerrig på om andre selskaper kan tilby samme ytelse for en lavere pris.
Det har vært stort sett greit å forholde seg til selskapet.
Har fått max ut av Gjensidige. Føler meg ivaretatt. Ikke noe å si på prisen når de er så omgjengelige, likevel velger jeg nå å vurdere å bytte pga pris. Dette bare fordi jeg lever med veldig lite ledig å rutte med jmf m resten av nasjonen.
Ganske konkurransedyktige priser, greie skadeoppgjør, fordelaktig med kundeutbytte.
OK forsikring. Veldig greit oppgjør ved skade. Vanskelig å komme i kontakt med kunderådgiver, forskjellig person hver gang.
Jeg hadde barneforsikring i flere år. Hadde også bilforsikring og tenkte å kjøpe personforsikring i tillegg. Jeg trodde at når man samlet flere forsikringer så skulle man få rabatt. Den 11.10.16 fikk jeg et tilbud med samlet årspris og aksepterte det. Idag 14.10.16 fikk jeg en annen mail med faktura hvor forsikringen hadde gått opp med over 500 kr siden 11.10. I telefonsamtale sa kunderådgiver at jeg aksepterte tilbudet den 11.10 men at prisen i dag hadde gått opp.
I have Gjensidige insurance and I got good service and cheap price but I had a small accident which was not my fault and they didn't investigate it assuming my responsability, even though I presented proofs. The result was a reduction in my bonus from 70 to 40% and I had to pay the egenandel for the reparation of my car. Total cost for the damage + bonus lost was around 6000. - (for something that clearly wasn't my fault).