Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige kan bli bedre på kundebehandling ved skade, men leverer det som står skrevet i forsikringsdokumentet. Er noe høy på pris for biler etter min mening. Ved et godt tilbud andre steder kan jeg nok vurdere å bytte forsikringsselskap.
Fornøyd som kunde, men synes forsikringene er litt dyre.
Meget bra kundeservice / flinke til å følge opp ved evt feil.
Unngå innbrudd eller skade når du er forsikret der. Vanskelig takstmann ved innbruddet. Da jeg ble påkjørt av en annen bil fikk jeg bare mail fra Gjensidige om at saken var avgjort. Du ordner resten.
Forsikringsselskapet som gir god kundebehandling, rask skadeoppgjør og gode betingelser og priser. Og det eneste selskapet som jeg vet om som faktisk gir kundeutbytte til sine kunder hvert eneste år!
Bedt om nytt tilbud på mine forsikringer 2 ganger uten tilbakemelding.
YS fordel er vell stort sett derfor vi har gjensidige idag.