Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt dyrt ellers bra. Oversiktlig sider og kunde utbytte er bra.
Har ikke hatt noen uhell som har behøvet forsikringsbehov, så på generelt grunnlag sier jeg meg fornøyd. Spesielt pris har vært god ved forskjellige sjekker.
Etter uhell i fjor sommer midt i ferien gikk vi på grunn og roret gikk i stykker. Meldte skaden til forsikring pr telefon fikk bekreftelse pr mail. litt uoversiktlig finne ut hva man gjør i en stressende situasjon og klokken var passert 16:00 på en fredag. det var aldri noe fare kun att vi ble værende på sted som ikke var bra egent fortsette båtferien, tok sjansen tok inn på en hytte og ordnet med havnvakten merket båten godt med navn nummer og snakket med redningsskøyten om dykk se på skaden, ror var borte og båten måtte på land til reparasjon. RS kunne ikke slepe men dem hjalp navn nummer til en med lastebil og kran som kunne flytte båten så jeg må skryte av servicen til redningsselskapet flott service ( ja er totalt medlem ) båten ble reparert jeg sendte inn kvitteringer på noe ekstrautgifter jeg fikk med skaden. penger på konto 2 -3 dager . strålende fornøyd
Problemer med skadeoppgjør, de utbetaler ikke kontantutbetalingen på kr. 250 pr døgn når bilen står på verksted med defekt motor, i forsikringsvilkårene står det etter mye finlesning at de ikke plikter å utbetale når det er garantisak på bilen, kanskje bruk av skjønn hadde lønt seg for Gjensidige? Brukt Gjensidige i 25 år uten skader og så utbetaler de ikke kr 7500,- som beløpet dreier som om, har i dag syv biler forsikret i Gjensidige. Innhenter tilbud fra flere selskaper for lojalitet betyr ingenting lenger.
Har vært rimeligst på bilforsikringene mine i flere år
Det e svindyrt for unge å ha forsikringer hos dere.. ikje så lenge sia e hørte at dere ville ha fleire unge inn men det går jo ikje med de prisene iallfall
For dyr forsikring Tesla model 3, for lang tid tilbake til 75 % bonus for kunde med mange år skadefri køyring.