Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For dyr forsikring Tesla model 3, for lang tid tilbake til 75 % bonus for kunde med mange år skadefri køyring.
Om det kunne være en naturlig dialog i gitte skadesaker, hadde det vært noe anderledes, men jeg bytter til ett bedre og billigere. Adios Gensidige.
Jeg var i utlandet og ble utsatt for kortsvindel hvor kontoen ble tømt. De har vært helt umulige å få tak i når jeg trengte det som mest. Blir å bytte til en annen forsikring
Dårlig erfaring vedr skadedekning vedr reiseforsikring
Jeg føler at Gjensidige har høyere priser enn andre selskaper.
Helt komplett umulig å komme i kontakt med en kundebehandler. Verken på mail eller på telefon. Jeg skjønner jo at det er en uthalingsmetode, men jeg var uten telefon i 1,5 uker. Helt forferdelig og umulig faktisk å nå tak i dem når man har en pågående sak. Man går gjennom utallige tastevalg, før det ble lagt på. Helt uholdbar kundebehandling. Jeg forstår altså ikke hvordan Telia som har den blideste og mest serviceinnstilte kundebehandling, kan velge å bruke et selskap som har så elendig kundebehandling! Har aldri opplevd maken til gjenstridighet!
Ble påkjørt bakfra. Forsinket forsikringsoppgjør. Tok over 1 år. Måtte purre.