Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn sak om tyveri på reise den 31.03.2016, den 25.04.2016 fikk jeg svar. Jeg hadde da purret flere ganger så det var kanskje derfor de svarte, hvem vet. Uansett så er dette for lang tid da de flest ting som er stjålet må kjøpes tilbake.
Er veldig fornøyd med Gjensidige men, prisen ble noe høy etter at skaden ble rettet.
Raske, tillitsvekkende, lett å få kontakt med, kjennskap til området og meg som person.
Billigst på de 2 bilene jeg har og huset. Svært fornøyd med kundeservice.
Helt ok. Gir ingen fordeler selv etter at man har hvert kunde uten skader/utbetalinger i 6 år.
Synes at det er dumt at man blir straffet og må betale hele forsikringssummen for 1 år pga betalingsanmerkning.
Som sagt lite erfaring med Gjensidig men er fornøyd.