Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noe mer oversikt i selvbetjening, kanskje en reminder for oss pendlere om vi har sjekket KM stand på SMS.
Hyggelige ansatte, rask hjelp og oppgjør, klar tale, ikke noe tull. Gode råd for å gjøre ting bedre.
Billig forsikring, og penger igjenn har ikke hatt noen skade så jeg vet ikke hvordan dere er når skaden skjer??
Båtforsikring er noe de ikke kan og bør holde seg unna, min båt lå i fjæra i fem ukeretter at jeg sporte om hjelp, båten mein ble et vrak av den grunn. Neste gang jeg skal velge et selskap for båten min så kommer det til å bli vurdert veldig nøye hvilke underkontraktør som blir brukt..
De ansatte er fantastiske. I møtekommende. Bestandig til stede.
Gjensidige er veldig bra på pris, kundeservice og skadeoppgjør. Fått flere tilbud fra andre forsikringsselskap, Gjensidige kommer alltid best ut.
Har ingenting negativt å utsette på Gjensidige. De ordner forsikringer greit og enkelt hver gang vi trenger det.