Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanligvis er kundeservicen der veldig bra, men ble nå i høst satt ansvarlig for en skade som jeg mener at jeg ikke hadde noe med og gjøre.. Fikk ikke sjans til og gjøre noe med det før det var for sent, så det var ikke bra! Jeg viste ikke om at det var en sak i det hele tatt før det var en dag eller to svarfrist til jeg ble satt som skyld i ulykken som jeg ikke var med i. Bortsett ifra den episoden der så er jeg veldig fornøyd med Gjensidige.
Ryddig og bra forsikringsselskap. Synes kundeservicen tar en del tid i telefonen.
Gjensidige ga meg et tilbud. De skulle så hente inn mer informasjon. Dette tilbudet endret de da de hentet inn informasjon fra eksisterende selskap, men tilbudet var fremdeles såpass godt at jeg takket ja. Jeg få så mail da angreretten fra gammelt selskap har gått ut om at de har fått ny informasjon (bulk for to år siden) Som gjør at jeg ender opp med å betale 2000, - mer en det jeg gjorde før. Denne opplevelsen har gjort at jeg har blitt mye mer skeptisk til alt som har med forsikringer å gjøre. Spesielt fra Gjensidige.
Har heldigvis hatt svært få forsikringsrelaterte skader. De få som har skjedd har vært av beskjedent omfang og i de tilfeller har forsikringsoppgjøret blitt behandlet på en meget enkel og grei måte. At selskapet ennå har et lokalt kontor som gjør det mulig å snakke med et levende menneske tror jeg er en vesentlig årsak i slike saker. At jeg vurderer å bytte selskap er ikke noe nytt det gjør jeg ganske ofte og jeg vurderer da både pris og dekning/vilkår. Vilkårene er stort sett like. En vesentlig årsak til at Gjensidige de senere år kommet relativt gunstig ut, er at jeg har hatt gode rabattordninger gjennom min yrkesorganisasjon og mottatt "utbytte" fra selskapet. (Det siste tyder vel på at prisene har vært i høyeste laget, eller?)
Hyggelig service og tilbakebetaling av overskudd. Kan bli bedre ved å komme med årlige tilbud til trofaste kunder.
Har ikke tid til å snakke med kunden!!! Utvasking firma som de har, som har dårlig kompetanse, når kunden selv må fortelle hva de må gjøre.
Bra med utbytte hvert år som går til frivillige mål. Konkurransedyktige priser.