Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har heldigvis hatt svært få forsikringsrelaterte skader. De få som har skjedd har vært av beskjedent omfang og i de tilfeller har forsikringsoppgjøret blitt behandlet på en meget enkel og grei måte. At selskapet ennå har et lokalt kontor som gjør det mulig å snakke med et levende menneske tror jeg er en vesentlig årsak i slike saker. At jeg vurderer å bytte selskap er ikke noe nytt det gjør jeg ganske ofte og jeg vurderer da både pris og dekning/vilkår. Vilkårene er stort sett like. En vesentlig årsak til at Gjensidige de senere år kommet relativt gunstig ut, er at jeg har hatt gode rabattordninger gjennom min yrkesorganisasjon og mottatt "utbytte" fra selskapet. (Det siste tyder vel på at prisene har vært i høyeste laget, eller?)
Hyggelig service og tilbakebetaling av overskudd. Kan bli bedre ved å komme med årlige tilbud til trofaste kunder.
Har ikke tid til å snakke med kunden!!! Utvasking firma som de har, som har dårlig kompetanse, når kunden selv må fortelle hva de må gjøre.
Bra med utbytte hvert år som går til frivillige mål. Konkurransedyktige priser.
Meste er bra, ikke noe å utsette på gjensidige forsikring.
Bra selskap men jeg syntes det er for dyrt i forhold til andre selskap.
Har ingen dårlige erfaringer med Gjensidige. Generelt fornøyd.