Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Misvisende informasjon når jeg fikk forsikringen i forhold til hva betingelsene ble
God service. Veldig behjelpelige kundebehandlere. Liker at det er kundeutbytte en gang i året
Ikke veldig billig og har fått beskjed av flere kjente om å bytte asap
Svindyr forsikring. Betaler nå over 700kr måneden ansvar med 16k km. Hadde en bil tidligere der jeg måtte betale rett over 3 000kr! for en liten førstegangsbil med ansvar og 20k km.
De deler en del av sitt overskudd med forsikringstakere
God erfaring med skadeoppgjør og kundebehandling, men pris er høyere en de fleste andre selskaper.
Dyrt og dårlig. Tok 3,5 mndr å få avklart en forsikringssak på hus, som ble meldt inn tidlig juni, avklart i oktober i år. Takk og farvel til 27 år som kunde, vi velger Fremtind