Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyrt og dårlig. Tok 3,5 mndr å få avklart en forsikringssak på hus, som ble meldt inn tidlig juni, avklart i oktober i år. Takk og farvel til 27 år som kunde, vi velger Fremtind
Flink verdering enkel handlegging gjensidige.no er en go ordning vid sidan om gamle Fagförbundet Lo forbundets topp hjem bolig forsikring
alltid fått hjelp når det har vært behøvelig. men pris og egenandel er i meste laget.
Skrur opp prisen på hytteforsikring pga feil i sine egne avtaler. Sier ikke fra om prisendringen før man selv oppdager det og tar kontakt. Ikke villig til å fire på prisøkning, uten at man tegner flere forsikringer. Resulterte i oppsigelse av forsikring da den var til halv pris hos konkurrent.
Har brukt dem i forbindelse med bilforsikring i flere år. Etter å ha blitt tilbudt enorme priser hos diverse andre store aktører, ble jeg tilbudt under halve prisen av Gjensidige da jeg kontaktet dem. De tok også flere hensyn og faktorer med i beregningen enn bare alder og tidligere historikk da jeg tegnet forsikring hos dem. Kundebehandlingen har vært knirkefri og det har vært lett å komme i kontakt med dem når behovet har vært der. Ellers var det gjort på en kort telefonsamtale å overdra forsikringen fra mitt tidligere selskap.
Kundestøtte er bra hos Gjensidige,men får ikke lov å betale hver måned grunnet bet.anm
Fikk en vannlekkasje som samarbeidsbedriften deres Recover skulle utbedre. Tok mange uker før de hele tatt begynte å utbedre, skifte av prosjektleder underveis som ikke besvarte henvendelser eller utførte tilstrekkelig undersøkelser. Fikk klarsignal av forsikringsselskap til å få en tredjepart til å gjøre siste vurderingene og utbedre skaden. De endte opp med å betale 1/7 del av kostnadene fra tredjepart. Helt elendig kundeoppfølgning og forsikringsoppgjør gjør at Gjensidige ikke er et forsikringsselskap du kan føle deg trygg på om det skulle oppstå en skade/uhell.