Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tegnet forsikring som skulle dekke 60 000 i året for inntektstap ved sykdom. Skulle tre i kraft så fort man gikk over på arbeidsavklaring. Meldte fra tre måneder i forveien og etter 8 måneder behandlingstid, elendig kundeservice, og dårlige unnskyldninger gir de avslag fordi forsikringen via jobben utbetaler tilsvarende. Fortsatt langt unna ordinærlønn men det har visst ikke noe å si. Elendig selskap når man trenger de. Får ikke nødvendigvis hva man betaler for.
Ved siste premieøkning på bilen kontaktet jeg kundeservice for å få en forklaring på den stadige økningen av premien. Fikk da til svar på mail at det var på grunn av de klimatiske forhold der jeg bor...???
Har vært relativt godt fornøyd som totalkunde med Gjensidige i gjennom 25 år. Noen mindre bilskader har blitt greit ordnet og betalt. Etter så lang tid som trofast kunde, er det på tide og "shoppe" litt i forsikringsmarkedet. Undertegnede har en følelse av at forsikringen på hovedbilen, VW passat GTE, begynner å bli noe kostbar.
Etter jeg var i en alvorlig ulykke i 2015 har jeg fått oppleve hvor kyniske Gjensidige er. De bruker alle midler for å unngå utbetaling, drøyer med og holder ikke tidsfrister. Er du bedriftseier, leder eller skal ha private forsikringer, så burde du holde deg langt unna Gjensidige.
Kostar en del onödiga pengar, inte den billigaste försäkringsbolaget.
Bra, men dyrere hvert år.. tidlig ut med hjelp, når en trenger de.
De ringer meg flere ganger i uken, og jeg er ikke kunde der engang...