Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri opplevd no problem med gjensidige. De er hyggelige, imøtekommende har god kundeservice og er enkle å få tak i dersom man ønsker det!
Har vært kunde i over 20 år. Har betalt nesten kr 12000 pr år for kasko med full opptjening for en 7 år gammel Nissan Leaf. Lønner seg ikke å være trofast kunde der.
God service .lett å få kontakt som kunde. Litt høye priser på bil
Flott selskap.. men litt høy premie å betale..hurtig og raskt skadeoppgjør
Gjentatte ganger har vi prøvd å ta kontakt med kundeservicen til Gjensidige om feil på faktura og adresseendring, og 4 av 6 ganger har vi havnet i samtale med frekke og grinete «service» medarbeidere som tydelig ikke kan jobben sin.
Vi har hatt en vannskade sak i over ett år. grunnen til det er pga en saksbehandler som velger å ignorere mail når de møter motstand( alt fra 2uker til 3mnd) Det er melking på top nivå. Hvis han som kommer på befaring mener det er 3-skader når det bare er 1skade mener de at du skal betale 10tusen ganger 3. Er du uenig?da er du nødt til å krangle med 2 parter.For gjensidige stoler blindt på disse. De mente at stuperøret fra takrenna var grunnen til vannlekkasje i bod. Det viste seg at dreneringsrøret under bakken var knust. Og hvis du er så (u)heldig å har gjensidig så må du være klar for en vanskeligstilt reise,fylt med lite samarbeidsvillige folk i gjensidige. Hvis leiligheten din blir ubeboelig og du må leie. Betaler de kun fra start til slutt.Så la oss si du får 16tusen i mnd for å leie et sted og arbeidet skal ta 4-6 uker. Så ender de med å bli ferdig den 4. påbegynte mnd. Da min venn! står du med skjegget i postkassen med resten av regningen den mnd. FORDI I quote : Det er ikke mitt problem, det er sånn forsikringsverden fungerer. Jeg er helt sikker på at leietager syns det er helt ok. selvom de veit hvordan en leie fungerer. Ikke bare har du det tungt med å flytte bort med eller uten barn i denne pandemien. Når man trenger dem mest etter å betale for dem mnd etter mnd. Syns de at det er rimelig og greit å være vanskelig med sine kunder. skal gjerne inkludere noe det står her hva som er bra? - at det ordnet seg etter 1 1/2år hva som kan bli bedre? slutte å være sleip. hjelpe fremfor å hale tiden ut. kanskje bytte ut noen saksbehandlere med noen som har empati og bryr seg om andre samt jobben de jobber i. mine egne erfaringer - alltid vært dårlig for meg. siden min første bil. Gikk da inn for å aldri ha dere som forsikring. hvorfor har du oss nå ? sameiet jeg bor i har avtale med dere.
Gjensidige er gode på oppgjør og vært stort sett samarbeidsvillige. Liker ikke takstmann for han driver og lurer folk. Men andre oppgjør har gått relativt raskt og fint. Prisen dem har er sinnsykt høy så vurderer sterkt og bytte. Iforhold til mine forsikringer så skiller det 10 000,-i året