Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bilen sank sammen og Gjensidige dekket ikke dette. Hadde jeg fortsatt hatt Frende(som jeg hadde i 14 år, før jeg byttet for ca 1 år siden) så hadde de dekket det. Frende hadde dette under motorskade, men det gjør ikke Gjensidige. Utrolig frustrerende når verkstedet skulle ha ca 80 000 for å fikse! De har også vært utrolig trege med å svare og følge opp. Blir nok å flytte alle forsikringene fra Gjensidige nå.
Svært lang behandlingdtid. Ekstremt utilgjengelige, også for utbedrer som er ansatt av dem selv for å utbedre skade. Svært misfornøyd med Gjensidige.
Godt fornøyd, men stor økning i pris gjør at jeg ser meg om etter bedre tilbud.
Har blitt kraftig dyrere på siste 4 år, og vanskelig å ha fin kontakt når du ikke har en person å kommunisere med.
Svært vanskelige i forbindelse med behandlingsforsikring gjennom arbeidsgiver.
Ansvars fraskrivelse, hadde krav på leiebil men når en bor ute i distriktet var det ikke så enkelt.
Meget kundevennlige og greit oppgjør. Lett å komme i kontakt med kunebehandler.