Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde forsikring gjennom firmaet jeg jobbet i. Ble brått syk og fikk utbetalt pensjonsforsikring i flere år. Dette viste seg at de hadde gjort en feil. Hadde vist blitt syk for tidlig. Det er jo ok, men jeg ble trukket alle investeringer uten beskjed på noen som helst måte. Tapte masse penger, har vært i kontakt med tre kundebehandlere på tlf og mail som sier de lover å rydde opp og betale tilbake. Ikke hørt noe på mange mnd. Gitt opp, men det er vel det som er meningen.. Anbefales absolutt ikke.
God kundeservice, rask saksbehandling og gode på forsikringsoppgjør.
For dyre, ellers meget hyggelige. Grie og raske oppgjør når uhellet har vært ute.
Som første gang kjøper av leilighet så får jeg anbefalt forsikringer jeg bør ha, INNBO PLUS!! Så kommer min første ordentlig skade varmtvannstank, da får jeg svar jeg har feil forsikring for dette. Borettslaget må betale sier dem, men i mine forskrifter er dette tull.
Ikke kundevennlig, klarte ikke å betale månedspremie og ble umiddelbart satt opp for å betale hele årspremien. Det var ikke akkurat enklere.....
Ved tegning av ny forsikring hadde Gjensidige det beste tilbud på bil og verdiforsikring.
Pris på bilforsikring havnet på langt over det dobbelte av konkurrenter.